1. Склад вашої сім'ї.
2. Якому дозвіллю ви надаєте перевагу?
а) заняттям спортом;
б) відвідуванню кіно і театру;
в) читанню книг;
г) відвідуванню кав'ярні, ресторанів;
д) застольним зустрічам із друзями;
е) перегляду телепередач;
ж) відвідуванню змагань, матчів;
з) відпочинку у родинному колі;
и)______:___..
3. Як часто ви проводите дозвілля зі своїми дітьми?
а) щодня;
б) щосуботи;
в) щонеділі;
г) ніколи;
д) інколи;
е) під час відпустки;
ж) при першій негоді.
4. Яку сферу трудової діяльності ви б рекомендували для своєї дитини?
5. Яку суму кишенькових грошей, на ваш погляд, повинен мати син (донька)?
6. Які стосунки у вашій сім'ї?
а) дуже добрі;
б) добрі;
в) не дуже добрі;
г) погані.
7. Які стосунки особисто у вас із сином (донькою)?
а) довірливі;
б) спокійні;
в) напружені;
г) конфліктні.
8. Як часто ваша сім'я збирається разом?
а) щодня;
б) щонеділі;
в) зрідка;
г) під час сімейних свят;
д) на дачі;
є) під час відпустки.
9. Чи знаєте ви, яку громадську роботу виконує ваш син (донька) у школі?
10. Яку громадсько-педагогічну роботу ви виконуєте в школі?
11. Як часто ви буваєте у школі, де вчаться ваші діти?
12. Які труднощі ви відчуваєте у вихованні дітей?
а) діти вас не розуміють;
б) діти не беруть до уваги ваших вимог;
в) вам не вистачає часу на спілкування з дітьми;
г) не знаєте, як діяти в тому чи іншому випадку;
д) не знаєте, як реалізувати рекомендації вчителів; є) діти роблять все на зло;
ж) не можете знайти спільної мови з учителями.
13. Хто, на вашу думку, має найбільше піклуватися про виховання дітей?
а) сім'я;
б) громадські організації;
в) школа;
г) вулиця;
д) трудові колективи;
є) учнівські колективи;
ж) друзі учня.
14. Перелічіть трудові обов'язки вашого сина (доньки).
15. З яких питань діти розмовляють з вами відверто? Як часто?
16. Чи цікавляться діти вашою роботою?
17. Чи достатньо вашого педагогічного кругозору для виховання власних дітей?
а) так;
б) ні.
18. За що цінують вашого сина (доньку) його друзі і знайомі?
19. Чи знаєте ви імена друзів та знайомих вашого сина (доньки)?
20. Чи бере ваша дитина участь у плануванні вашого сімейного бюджету?
21. Чи впевнені ви у тому, що ваша дитина легко адаптується до «важкого» періоду переходу до дорослості?
а) так;
б) є певні сумніви;
в) важко сказати.
22. Чи знаєте ви, де в даний час знаходиться ваша дитина?
а) знаю;
б) можу здогадуватися;
в) не знаю.
Увага! Не всі батьки захочуть бути відвертими. Запропонуйте не відповідати на ті питання, які їм не подобаються.
Обробка результатів.
Дослідження дають інформацію про стосунки в сім'ї, вказують на наявність взаєморозуміння та інше. Анкети дають змогу класному керівнику побачити розходження в оцінках поведінки батьків і дітей. Далі варто провести дискусію або діалог із батьками на підставі результатів анкетування. Необхідною формою спілкування класного керівника з батьками є довірливі телефонні розмови. Перш за все класний керівник має вирішити, навіщо він телефонує батькам дитини: розповісти про прикрі дії дитини чи поспілкуватися з різних питань.
|